Retirada..?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Retirada..?

Missatge  Mayka (Periodismo) el Ds Nov 22, 2008 1:15 am

Pos això... el dilluns haurà retirada? Jo pense que si ens presentem a les eleccions per a ser legitimats dins de la institució universitària, el fet que no fem el que volen pot ser utilitzat per a dir que no hem sigut democràtics o quelcom així. Però per altra banda, les protestes davant Bolonya no tenen perquè ser enteses com a publicitat de l´assemblea... y està clar que el rector està aprofitant que volem entrar dins el seu terreny per a posar ell els límits.
En qualsevol cas, jo no sé què penseu vosaltres... i voldria saber si el dilluns llevareu les tendes i demés per a fer jo el mateix.

Besets a tots i totes i ànim, que ens queda molt encara.

Mayka (Periodismo)

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 11/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Retirada..?

Missatge  Mayka (Periodismo) el Ds Nov 22, 2008 1:27 am

Ah! En Història estàn convocant una assemblea extradordinària per al diumenge a les 8 (este cap de setmana també han ocupat) per a poder parlar del tema. Estaria bé anar uns quants (jo puc) i parlar per aci per a traure algo en clar. Ràpid, ràpid, ràpid!!!

Mayka (Periodismo)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sergio (Periodisme) el Ds Nov 22, 2008 2:44 am

Estic absolutament d'acord. Si no ens deixen entrar a la nostra facultat, la fem a Història... o al carrer, però s'han de prendre decissions.

No tenen vergonya, perquè ho haurien d'haver dit abans. Ara hi ha gent que s'en ha anat als pobles i que no pot portar-se la tenda fins al dilluns per la vesprada o al migdia.

Sergio (Periodisme)

Data d'inscripció : 09/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Mayka (Periodismo) el Ds Nov 22, 2008 3:24 am

Des d´història es pretén que siga una assemblea general. Per aixó dic que uns quants, perquè com hi ha molta gent als pobles...

D´altra banda, estaria bé llegir-nos el reglament i normes al voltant de les eleccions per tal de vore si posa algo de pancartes i actes reivindicatius associats al col·lectiu que es presenta. Perquè, en tot cas, firmem com "associació de gent bonica contra bolonya" i tira que te va.

Sobretot.. que hi haja debat ací!!!!!

Mayka (Periodismo)

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Asamblea del domingo

Missatge  Hale_boop el Dl Nov 24, 2008 4:52 pm

¡Chicos!! ¿ Al final cómo quedó la asamblea de ayer? Lo leí demasiado tarde y no pude ir.
Anais (1º periodismo)

Hale_boop

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 24/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sergio (Periodisme) el Dl Nov 24, 2008 8:23 pm

Es va decidir que cada assemblea hauria de dir si tornava a ocupar la seua facultat. Nosaltres hem decidit no tornar aquesta setmana, per a que no hi haja opció de que campus ens invalide les llistes. Es van prendre un parell de decissions més, però lo millor és no penjar-les ací.

Aquesta nit hi haurà una assemblea a les 21h, a la nostra facultat. Supose que es comentarà tot el que va passar ahir.

Au!

Sergio (Periodisme)

Data d'inscripció : 09/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Vuelta

Missatge  Hale_boop el Dt Des 02, 2008 11:42 pm

Chicos! Ayer ya hubo gente que se quedo a dormir, por lo tanto la vuelva ya es oficial no?

Anais

Hale_boop

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 24/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: